Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Zpomalený internet skončí, přijde dokup dat zdarma

Všechno jednou končí a nyní nastal čas se rozloučit se zpomaleným internetem. Od 1. 5. 2018 nebude mobilní internet po vyčerpání datového balíčku zpomalen, ale zastaven. Aby loučení bylo spíše radostné než smutné, můžete si dokoupit balíček 100 MB zdarma.

Ze statistik jsme zjistili, že 94 % zákazníků GoMobil se do zpomalené rychlosti vůbec nedostane. Konec FUP se jich nijak nedotkne a mohou se pouze radovat z dokupu zdarma.

Většina zákazníků buď datové balíčky nevyužívá, nebo si po jejich vyčerpání data raději dokoupí. Chápeme, že snížená rychlost 16 kb/s je opravdu nízká a běžné webové stránky se načtou velmi obtížně. Provést dokup je proto logickou možností.Jiří Malecha, ředitel GoMobil
Jak často mohu provést dokup zdarma?
Zdarma si můžete dokoupit balíček 100 MB jedenkrát v kalendářní měsíci. A to v období od 1.5. do 31.8.2018.
Mohu získat dokup zdarma, i když nemám datový balíček?
Dokup 100 MB zdarma můžete získat, pouze pokud máte datový balíček. Dokup nelze provést v případě, že máte internet v mobilu vypnutý nebo využíváte-li internet Platím, co stáhnu.
Lze si dokoupit jiný balíček než 100 MB?
Po vyčerpání dat si můžete dokoupit balíček v libovolné výši z naší nabídky dokupů. Dokup zdarma se ale vztahuje pouze na balíček 100 MB, který dokoupíte jako první v daném kalendářním měsíci.
Jak dokup zdarma získám?
Po vyčerpání základního datového balíčku pošlete SMS ve tvaru: DOKUP100 na číslo 4343. Dokup se automaticky provede a pokud se jedná o první dokup v aktuálním kalendářním měsíci, pak vás nebude stát ani korunu.

 

akce do konce léta: Dokupte si 100 MB zdarma

Od 1.5.2018 až do 31.8.2018 si můžete po vyčerpání dat dokoupit datový balíček 100 MB zcela zdarma. Spolu s novinkami jsme samozřejmě povinni zveřejnit i aktualizované ceníky. Kromě informace o nových pravidlech FUP se v nich nic nezměnilo, o čemž se můžete přesvědčit sami:

Ceník paušálních služeb
Ceník předplacených služeb
Ceník služeb pro firemní zákazníky
Ceník již nenabízených tarifů
Ceník služeb EET

Kolik bude stát dokup po skončení léta?
Dokup si po skončení akce pořídíte za standardní cenu dle aktuálně platného ceníku.
Co když mám tarif, který není v aktuálním ceníku uveden?
Máte-li nějaký starší tarif, v jeho ceníku se kromě informace o novém fungování FUP nic nemění. Změna chování FUP nemá dopad na žádné ceny. Dokup zdarma můžete využít u libovolného i již nenabízeného tarifu. V případě dotazů nám prosím napište na podpora@gomobil.cz.

 

Proč právě 100 MB?

Každý měsíc se několik zákazníků do zpomalené rychlosti přeci jen dostane. Opět jsme nahlédli do statistik a objevili, že většina nespotřebuje ve zpomalené rychlosti více než 45 MB. Náš dárek v podobě 100 MB zdarma je tedy více než dvojnásobný.

Chceme se zachovat férově a proto přicházíme s dokupem zdarma, aby si naši zákazníci mohli na změnu zvyknout. Pro drtivou většinu zákazníků, kteří zpomalenou rychlost nikdy nevyužívají, je to pak příjemný nečekaný dárek.Hana Sýkorová, vedoucí péče GoMobil

 

Dokupy BUDOU nově na 30 dní

Další novinkou je změna chování dokupů dat. Až doteď byla platnost dokupu do konce zúčtovacího období, tedy kalendářního měsíce. Od 1. května bude pro všechny dokupy platit 30 denní platnost. Pokud je do konce měsíce nevyčerpáte, zbývající část dokupů se automaticky přenese do dalšího měsíce.

Díky tomu se už nemusíte bát si provést dokup na konci měsíce. Megabajty v dokupu můžete čerpat 30 dní od provedení dokupu. Vždy se nejprve čerpá základní balíček a až poté využíváte data z dokupu.

Jak poznám, kolik dat se mi přeneslo do dalšího měsíce?
V Samoobsluze v Přehledu služby naleznete graf, který vám aktuálně online ukazuje, kolik megabajtů máte nyní k dispozici u svého telefonního čísla. Jedná se o součet vašeho základního datového balíčku (s platností do konce měsíce) a přeneseného dokupu z minulého měsíce, který má odlišnou dobu platnosti (30 dní od provedení dokupu).
Kolik nevyčerpaných dokupů se přenese do dalšího měsíce?
V jednu chvíli můžete mít maximálně dva nevyčerpané dokupy. Pokud jste již provedli dva dokupy, ale oba dva jsou zatím nevyčerpány, třetí dokup již nelze provést. Z tohoto pravidla vyplývá, že právě dva nevyčerpané dokupy je maximální množství, které si můžete přenést do dalšího měsíce.

 

  1. Zdeněk Zdeněk

    Dobrý den,
    nečetl jsem všechny příspěvky, ale z toho co jsem přečetl jednoznačně pro GoMobil plyne „pro dobrotu na žebrotu“ nebo „každý dobrý skutek je potřeba po zásluze potrestat“. Pokud by GoMobil neumožnil dokup 100MB zdarma, tak by těch odsuzujících komentařů bylo naprosto stejně. Doporučení pro GoM obil: Je naprosto zbytečné rozdávat za nepočítaná data v rychlosti 16kbps.
    Každá síť je řízena. Jednotlivé poskytované služby (hlas, SMS, data, fax, …) jsou přenášeny z místa A do místa B řízeným procesem, který definuje fyzický operátor. S tím virtuální operátor nic neudělá, tedy kromě toho, že přemístí svoji virtuální síť z fyzické sítě T-Mobile do sítě jiného fyzického operátora.
    Rád bych viděl někoho, kdo si zakoupí balíček a pak v daném měsíci (a to je od 28 dnů do 31 dnů) dokáže využívat tak, aby ho plně vyčerpal. Pokud mi data chybí na 2 až 3 dny a pak přežívám na 16kbps, tak se jedná prakticky o 10% měsíčního času. To se nechá přežít tak jednou do roka, rozhodně ne každý měsíc. Buďto data potřebujete nebo je nepotřebujete a stačí vám připojení na volných nebo privátních WiFi bodech.
    Osobně mi vadí zcela jiné věci. Především jsou to v česku neuvěřitelně drahá data (bohužel to GoMobil ovlivnit nemůže – cena je závislá na tom, jakou cenu za data určí fyzický operátor) a pak naprosto nechápu, proč je omezována rychlost přenosu dat v jednotlivých balíčcích, když na druhou stranu jsem omezen právě tím balíčkem. Pokud mám balíček např. 1GB/měsíc, tak proč je omezována rychlost na 20Mbps. Omezení rychlosti dělají všichni operátoři, ale logiku tohoto opatření nechápu.

  2. OndraBM OndraBM

    Já teda nechápu, co tady leckdo kvičíte o podpásovkách a okamžitém odchodu jinam. Když nepřemýšlíte, nepořídíte si dat o trošku víc, než co spotřebujete, abyste se k předčasnému vyčerpání dat prostě nedostali a nevyužijete k tomu třeba férové smlouvy nebo chvilku nelaborujete s nastavením tarifu, abyste za to neplatili příliš moc, tak se na mě nezlobte, ale to je čistě váš osobní problém, nikoliv zrada operátora. Osobně jsem u GoMobilu několik let a do zpomalených dat jsem padl jen párkrát, a to maximálně dva-tři dny před koncem měsíce, kdy dokup dat byl prostě zbytečný, kór pokud mám doma i v práci WiFi. Jednou jedinkrát jsem po dokupu sáhl, ale to byla moje chyba, když jsem neopatrně nepřepnul na WiFi. Takže než zase budete nadávat GoMobilu, zkuste použít hlavu a využijte především té úžasné vlastnosti tohoto operátora, že si můžete vy sami nastavit tarif podle svých představ měsíc od měsíce a uvědomte si, že vám k tomu tenhle operátor dává dobré možnosti. Já nikam nejdu, GoMobil je podle mne oprátor sice nikoliv nejlevnější, ale o to vstřícnější. Howgh!

    • Milan Milan

      Díky Ondro za váš nadhled. Vaše pochvala je pro nás závazkem, abychom se ve věcech, jako je vstřícnost a flexibilita, ještě více zlepšovali.

  3. Petr Petr

    Dobrý den,
    narozdíl od kolegů klientů to nevidím až tak tragicky (jsem asi jeden z těch co radši 50,- mesíčně „přeplácí“ abych to nemusel moc řešit) a hlavně chápu, že zpomalený internet již prostě technicky nebude v síti poskytovatele (T-Mobile) možný a je třeba to nějak „aplikovat“ na zákazníky.
    Z mě by k té férovosti možná trochu přispělo přednostní čerpání převedených dat, než dat ze základního balíčku dalšího měsíce (je větší šance, že se ta data nestihnou vyčerpat, Vás jako poskytovatele by to asi stejně moc nezasáhlo – z velké části pak stejně zase „hrozí“ nedočerpání paušálních dat), nebo lépe delší čas (2měsíce) pro využití dokoupených dat.

    P.S. Když to odlehčím, tak úplně nejlepší by bylo celkové snížení cen, ať se tu neřeší malicherné „problémy“ 😉

    • Milan Milan

      Dobrý den, Petře, díky že se na to díváte z takového nadhledu. O prodloužení doby čerpání dokupů na delší dobu než 30 dní vyjednáváme, ale jedná se o technické nastavení poskytovatele sítě a zatím nemáme přislíbenou žádnou změnu.

    • R alias Johny R alias Johny

      No když vám to nevadí, je to váš problém. Já v tom však vidím zase a jen snahu jak ze zákazníků vytáhnout další koruny. Dokud to jde. Modlím se, aby konečně došlo i na naší zemi a naší známou trojici a nějaká síla je donutila zlevnit. Když například na Ukrajině to jde ( a to tam není nějaká jó cizí síť, ale jedna z našich tří starých známých za 35hriven v síti volání a SMS zdarma +1GB dát). V Čechách? Nadarmo mluvit.. Proč je v té sítí měřeno dvojím metrem? V Čechách na nás škudlí operátoři každý MB a v cizině zákazník dostane v obdobně drahém tarifu mnohem víc.

  4. R alias Johny R alias Johny

    No nepotěšili jste mě.
    Občas jsem se do FUP dostal a +- stačilo mi to na jízdní řády, posílání přes WA, čtení e-mailů a některých stránek.

    Co když bych rád namísto toho dárku 100MB nadále využíval FUP pokud překročím data? Jde to zařídit?
    Samozřejmě že mam na mysli i na další měsíce a né jen na těch do konce srpna.

    U Gomobilu jsem protože šlo udělat paušál s relativně slušnými službami do cca 350kč. Když si připlatím po akci „zdarma“ dalších 100MB, dostanu se +- do cenové úrovně ostatnich operátorů s neomezenými tarify atím vaše výhoda padá.

    • Milan Milan

      Dobrý den, konec zpomalené rychlosti po vyčerpání dat je bohužel technické nastavení našeho poskytovatele sítě. Síťoví operátoři zpomalovaný internet přestali podporovat již před delší dobou a nyní toto technické nastavení přenesli i na ostatní. Děkuji moc za pochopení.

  5. Jan Jan

    Já změnu naopak vítám.dokupovat data pár dní před koncem měsíce na dva dni, nebo to že se mi teď přenesou do dalšího měsíce je pro mě plus. A zpomalení po FUP bylo nepoužitelné i pro @mail. Proč odcházet od GO a ke komu když stejně jinde po FUPu pomalá data nikdo nedá? (a jestli se někomu nechce dokupovat, i u nás na vesnicí v okruhu od 50 m do 2 km je hospůdkách, OÚ, TJ a podobně 8 (osum) nepřetržitě volne dostupných WIFI ) 😀

    • Milan Milan

      Dobrý den, Honzo, jsem rád, že to berete takto s nadhledem a objektivně. Milan

  6. Honza Honza

    Dobrý den, když tedy chcete být tolik féroví, tak byste o těch 100 MB mohli rovnou všechny balíčky zvednout a ponechat jejich cenu. Tím byste zařídili alespoň srovnatelnou situaci, jaká byla doteď.

    Řešení, které nám nutíte je pro mě ale pouze průhledný obchodní krok, kterým donutíte i těch 6% lidí, kterým stačil pomalý internet zdarma, platit. A tím si samozřejmě zvednete výdělky.

    Dejte si ale pozor, aby se Vám z těch 35 tisíc lidí nestalo 25 tisíc. To by se moc nevyplatilo. Sám znám většinou lidi, kteří k Vám šli zejména kvůli možnosti používat zpomalený internet zdarma a teď udělají to, že počkají do konce léta, než skončí ta vaše „super“ akce a pak se Vám tady na to vybodnou.

    • Milan Milan

      Dobrý den Honzo, rozdáváním dárku 100 MB všem našim zákazníkům si výdělky skutečně nezvedáme. I nám je velmi líto, že se síťoví operátoři rozhodli zpomalovaný internet přestat podporovat, jejich rozhodnutí ale musíme respektovat. A protože nechceme jako ostatní operátoři změnu zákazníkům pouze oznámit, rozhodli jsme se rozdávat dárek, byť menší a na omezenou dobu. Věříme, že je to víc fér. Díky moc za pochopení.

      • Honza Honza

        Ano, tím, že zvednete limit o 100 MB si teď momentálně výdělek nezvednete. Ale vtip je v tom, že je to pouze časově omezené. Až tedy vyprší ta akce, bude to pro Vás lepší a pro zákazníky horší. Psal jsem, že by bylo fér ty balíčky o 100 MB zvednout napořád při stejné ceně. Nebo třeba jen o 50 MB. Pak by jsme si, my zákazníci, po uplynutí akce nemuseli přikupovat zbytečně data navíc, protože to zvýšení balíčků by nám pokrylo ten převis dat, která jsme nyní čerpali zpomaleně zdarma.

        • Milan Milan

          Očekáváme, že ještě letos by se mohlo kolem mobilních dat něco opět změnit, stejně jako tomu bylo na podzim loňského roku. I z toho důvodu jsme s dárkem zdarma přišli na časově omezenou dobu. Díky moc, že i přes to dárek vnímáte pozitivněji, než kdybychom žádný benefit nepřinesli, tak jak to udělali ostatní.

        • Zdeněk Zdeněk

          Holt, když někdo chce psa bít, tak si hůl vždycky najde, že?

  7. Petr Petr

    Dobrý den, můžete mi vysvětlit, kde mám na vaší úžasné nabídce a férovosti vidět pozitiva?Vaše nabídka je časově omezená,takže stejně na tom v závěru vyděláte opět jen vy a vaši věrní zákazníci si budou muset připlatit,aby se vám vše rentovalo.Zároveň vše omlouváte tím,že tento krok jste nuceni udělat a ani ostatní síťoví operátoři takovou službu již delší dobu neposkytují.Snad si nemůžete myslet,že vám tohle budou lidé věřit a nezjistí jaká pravda je.Naopak,lidé zjistí,že ostatním u jiných operátorů i nadále tato možnost zůstává a bez připlácení.V závěru snad už jen nezbývá konstatovat,že asi nežijeme na stejné planetě.Děkuji,váš dlouholetý zákazník Petr

    • Milan Milan

      Dobrý den Petře, děkuji moc za informaci. Budeme moc rádi, pokud nám pomůžete prověřit, že nějaký operátor zpomalenou rychlost bude i během léta nabízet.

      • Petr Petr

        Dobrý den,
        Vaše odpověď z 3.4.18
        Síťoví operátoři tuto funkci již několik let neposkytují a nyní o ni přicházíme i my, neboť je zcela závislá na technickém řešení síťového operátora.
        Několik let?
        To snad nemůžete myslet vážně.
        T-mobile stále internet funguje i ve snížené rychlosti
        Vodafone také.
        Petr

        • Milan Milan

          Dobrý den, Petře, děkuji za podněty. Dovolím si citovat z webových stránek operátorů:

          Vodafone: „Pokud jste vyčerpali svůj základní datový balíček a nastavili jste si DataLimit na hodnotu 0 dokoupení dat nebo jste vyčerpali maximální povolený počet navýšení, připojení k internetu přes mobilní síť vám přestane fungovat.“

          O2: „Pokud nemáte aktivní službu Obnovení objemu dat – po vyčerpání objemu dat se připojení k internetu úplně zastaví.“

          T-Mobile: „Po vyčerpání datového limitu jsou data zastavena a je potřeba si vybrat zda si data dokoupíte nebo již nebudete v datování pokračovat.“

  8. Vojtěch Vojtěch

    Dobrý den,

    nové změny představují zhoršení podmínek používání vaší služby a chtěl bych v této souvislosti ukončit platnost smlouvy původně uzavřené na 12 měsíců. Jakým způsobem mám v takovém případě postupovat.

    Děkuji.

  9. marko marko

    Hmm zajímavé, mohu si koupit 100MB zdarma. Ale jen od 1.5. do 31.8.2018,to už tam čitelně nebylo.Tento slogan je fascinující a jako všechny reklamní kampaně zcela zavádějící.Mail s tímto sloganem jsem ihned po doručení na zpomaleném internetu,přečetl svým žákům,v životě se v hodině tak nezasmáli!!Jen tak dál,hlavně že stát nabízí miliardy na šíření internetu zdarma.Moc Vám opravdu děkuji,hlavně za tu „neuvěřitelnou“ rychlost 3G/4G tolik proklamovanou!!!!!.

    • Milan Milan

      Dobrý den, Marko, jistě vaši žáci pochopí, že do headline patří zhruba 7 slov a proto jsme podrobné informace umístili hned do první věty celého odstavce, který se dokupu zdarma věnuje. Co se týká dotací pro rozvoj internetu, tak nesíťových operátorů se taková dotace určitě netýká. Pokud jde o LTE, byli jsme jedním z prvních nesíťových operátorů, kteří tuto možnost svým zákazníkům nabídli. Nicméně chápu, že vás novinka nepotěšila. Bohužel síťoví operátoři zpomalenou rychlost po dosažení FUP nepodporují již nějakou dobu a teď ji přenesli i na nás. Chceme se zachovat férověji než ostatní operátoři, kteří změnu jen ohlásí, a proto jsme se rozhodli všem našim zákazníkům dát dárek, byť menší a na omezenou dobu. Díky moc, že jste s námi. Hezký den, Milan

  10. Jan Strnad Jan Strnad

    Kazdopadne duvod pro odchod. Protoze emailu a navigaci pomaly internet staci, to je zase zlepseni :-0

        • Milan Milan

          Dobrý den, Patriku, doporučuji nejprve vyzkoušet restartovat svůj telefon. Pokud ani poté data v mobilu nebudou fungovat, napište nám své telefonní číslo na podpora@gomobil.cz a my vše prověříme. Děkuji.

  11. Martin Martin

    Dobrý den.opět zhoršení kvality služeb zpomalený internet určitě využívalo víc lidí tohle není dobrý krok.velké zklamání.

    • Milan Milan

      Dobrý den, Martine, udělali jsme za poslední tři měsíce podrobné statistiky a opravdu ze všech 35 tisíc zákazníků se do zpomalené rychlosti dostalo jen 6 %. Ale jsme si vědomi toho, že to není pozitivní zpráva a proto se chceme zachovat férověji než ostatní operátoři a rozhodli jsme se úplně všem nadělit malý dárek v podobě dokupu zdarma.

  12. Renata Renata

    Dobrý den, jaká bude sazba za data „platím, kolik stáhnu“?
    Děkuji, Renata

    • Milan Milan

      Dobrý den, Renato, pokud využíváte internet Platím, co stáhnu, žádná změna se vás nedotkne, neboť ani doteď zde nebyla žádná zpomalená rychlost a internet byl po vyčerpání 100 MB zablokován. Žádné technické nastavení ani ceny se tedy nemění. Vše najdete v aktuálně platném ceníku služeb který naleznete v našem Centru nápovědy na https://napoveda.gomobil.cz/s/AN. Hezký den, Milan

  13. VLÁDA VLÁDA

    Takže zhoršení služeb.Výmluvy na ostatní operátory.

    • Milan Milan

      Dobrý den, Vláďo, jsme si vědomi toho, že pro určitou skupinu zákazníků to opravdu je zhoršení. Právě proto se chceme zachovat férověji než ostatní, kteří změnu jen oznamují, a nabízíme dárek, byť malý. A to plošně pro všechny zákazníky, i pro ty, kteří se do zpomalené rychlosti nikdy nedostali.

  14. Tomáš Syrový Tomáš Syrový

    Dobrý den,
    nejsem nadšený ze zcela nefunkčního internetu a dokup „zdarma“ mi přijde jako výsměch. Promiňte za tato slova, ale myslím si, že 94 % lidí konec internetu nezaregistruje není pravdivé tvrzení. V článku popisujete dokup zdarma, ale vůbec neřešíte důvody, které vedou ke konci zpomaleného internetu. I při nízké rychlosti se dalo pracovat: e-maily, messenger, jízdní řády, …
    I pokud by těch 94 % byla pravda, tak alespoň těm 6 % lidem byste mohli nabídnout trochu jiný dárek než dokup 100Mb zdarma a těm 94 % nenabízet nic, protože se ani nedostanou do fáze, kdy by dokup potřebovali.
    Bohužel to asi vidím tak, že přejdu k jinému poskytovateli, protože funkčnost (byť minimální) internetu je pro mne stěžejní kritérium. 🙁

    • Milan Milan

      Dobrý den, Tomáši, děkuji za podněty. Procento zákazníků je skutečně pravdivé, udělali jsme rozsáhlou statistickou analýzu, abychom znali reálné dopady. Máte pravdu, že neřešíme v e-mailu důvody. Jsou ovšem velmi prosté. Síťoví operátoři tuto funkci již několik let neposkytují a nyní o ni přicházíme i my, neboť je zcela závislá na technickém řešení síťového operátora. Nicméně není naším stylem vymlouvat se a stěžovat si na poskytovatele služeb a proto jsme to v komunikaci nezmiňovali. Zpomalená rychlost končí u všech mobilních operátorů a pokud máme správné informace, jsme jediní, kteří se chtěli zachovat fér a změnu kompenzovat dárkem, byť malým. Ostatní jen změnu ohlásili. Díky moc za podporu a za to že využíváte našich služeb. Milan

  15. Radek Radek

    V mém okolí je rozhodně více než polovina lidí co zpomalený internet využívá. Těch 94 procent snad nikdo nevěří.
    Asi poslední kapka k odchodu k jinému operátoru.

    • Milan Milan

      Dobrý den, Radku, opravdu jsme prozkoumali data všech více než 35 tisíc služeb za poslední tři měsíce a jen 6 % z našich zákazníků prosurfovalo alespoň 1 MB ve zpomalené rychlosti. Nic méně jsme si byli vědomi, že jsou zákazníci, kteří tuto možnost rádi využívají a proto jsme se chtěli zachovat fér a nabídnout alespoň menší dárek. Pokud víme, jsme jediný operátor, kdo se takto zachoval, ostatní jen ohlásili „konec“. Budeme rádi, když nám napíšete na podpora@gomobil.cz a probereme to společně. Milan

  16. Alois Červek Alois Červek

    Dobrý den.Mám u Vás tarif 100 volných minut a chtěl bych internet v mobilu.Kolik by mě stál internet 100MB měsíčne na mou kartu.Teď mi nabízíte internet 100MB na měsíc zdarma,ale s jinou kartou.To mám za doporučení klienta.Děkuji za odpověď Červek Alois

    • Milan Milan

      Dobrý den, Aloisi, budu moc rád, když nám napíšete na podpora@gomobil.cz své telefonní číslo, abychom mohli nastavení vašeho tarifu společně probrat. Moc děkuji, Milan

  17. Jiří Parkan Jiří Parkan

    Nedávno jsem přešel ke GOmobilu právě proto že data po vyčerpání nezařízne. To je teda pěkná podpásovka 🙁

    • Milan Milan

      Dobrý den, Jiří, konec zpomalené rychlosti bohužel přichází u všech operátorů, neboť je to nastavení závislé na poskytovatelích sítě, tedy síťových operátorech. Většina operátorů konec zpomalené rychlosti pouze oznámí, ale to nám nepřijde fér. Proto jsme se rozhodli všechny zákazníky obdarovat dárkem, byť malým a časově omezeným. Děkuji, že využíváte našich služeb.

  18. Tedy 100% zhoršení. Místo 100% funkčního mailu a IM je 0% funkčnosti. Nezapomeňte to zdůraznit, že to vlastně chceme.

    • Milan Milan

      Dobrý den, Martine. Máte pravdu v tom, že některé aplikace byly relativně funkční i ve zpomalené rychlosti. Bohužel tento způsob fungování internetu již není delší dobu podporován u síťových operátorů a v tomto roce se dotkne i nás. A právě proto nám přišlo férové obdarovat všechny naše zákazníky malým dárkem v podobě dokupu zdarma. Hezký den, Milan

  19. Pavel Mikšovský Pavel Mikšovský

    Nemyslím si, že je to pro zákazníky zrovna výhoda,že rušíte zpomalený internet. Ale prodáváte to jako kdyby byla. Usměvné

    • Milan Milan

      Dobrý den, Pavle, výhoda to určitě není. Právě proto přinášíme dárek v podobě dokupu zdarma. Aby nezůstalo jen u prostého „oznámení“, tak jak to učinili ostatní operátoři. To nám nepřišlo fér.

Napsat komentář: Milan Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *