Od 1. 9. 2019 se Relax Mobil a Šlágr Mobil stává součástí mobilního operátora GoMobil, který přebírá péči o všechny stávající zákazníky. I díky tomuto sloučení už nyní pečujeme o 48 tisíc volajících a surfujících. Co jsme pro zákazníky Relax Mobilu a Šlágr Mobilu připravili?

Tarify a ceny SE NEMĚNÍ

Všem zákazníkům Relax Mobilu i Šlágr Mobilu se nemění tarify ani ceny. Vše budete mít nastavené i nadále u GoMobil beze změny. Pokud jste měli uzavřenou férovou smlouvu na rok (např. u tarifu #SosejSPOLU), doba jejího trvání platí dál.

Volání v síti se nyní vztahuje na Relax Mobil, Šlágr Mobil a GoMobil společně. Pokud máte tedy nyní neomezené volání v síti Relax Mobilu a váš kamarád je u GoMobil, vztahuje se toto volání v síti i na něj.

TIP: Přejděte na libovolný aktuálně nabízený tarif GoMobil, například na nejoblíbenější Tarif NA MÍRU a užívejte si stovky nastavení tarifu, klidně každý měsíc jinak. S přechodem vám pomůžeme. Jak na to?

Zákaznická péče

Lidé ze zákaznického centra, kteří o vás pečovali doteď, se o vás budou starat i nadále. Relax Mobil, Šlágr Mobil a GoMobil má totiž sjednocenou péči již od roku 2015.

Nově je ovšem zapotřebí kontaktovat pouze společnost GoMobil – jakým způsobem zjistíte na www.gomobil.cz/kontakt/Zákaznická linka 799 505 505 je dostupná v pracovní dny od 8-17 hodin a je pro všechny zákazníky ZDARMA.

Vaše pravidelné měsíční vyúčtování služeb, informační e-maily a SMS budete nyní dostávat pouze od společnosti GoMobil.

Telefonní číslo, SÍŤ a SIM karta

Přechodem ke GoMobil není potřeba měnit vaši SIM kartu ani si nemusíte měnit své telefonní číslo. Vše zůstává beze změny a převod proběhne zcela automaticky a pro vás téměř nepozorovaně.

Jediné, čeho si můžete všimnout je, že se vám na displeji vašeho telefonu objeví název sítě GoMobil (pokud tuto informaci váš telefon zobrazuje). Kvalita vašeho signálu ovšem nebude nijak dotčena. GoMobil totiž využívá sítě T-Mobile stejně jako Relax Mobil a Šlágr Mobil.

SAMOOBSLUHA, NÁPOVĚDA A DALŠÍ MOŽNOSTI?

➡️ Od pondělí 2.9. bude Samoobsluha Můj GoMobil zpřístupněna všem zákazníků Relax i Šlágr Mobilu. Najdete v ní nastavení svého tarifu, vyúčtování, přehled aktuální čerpání volných jednotek a vaši historii za posledních 6 měsíců. Jak funguje samoobsluha Můj GoMobil se dozvíte na v Centru nápovědy.

➡️ Doporučte služby GoMobil svým známým, tetičkám nebo strýčkům a získejte odměnu v podobě volání svým doporučeným přátelům na rok zdarma! Více o aktuálních odměnách najdete na webu www.gomobil.cz/odmeny/.

➡️ Díky Výhodným nákupům s GoMobil můžete u našich partnerů nakupovat levněji. Více o Výhodných nákupech s GoMobil a přehled partnerů najdete na www.gomobil.cz/nakupy/.

➡️ Máte k dispozici obsahově bohatší web www.gomobil.cz a Centrum nápovědy, ve kterém najdete odpovědi na své nejčastější dotazy. Nezapomeňte také sledovat tento blog nebo Facebook GoMobil, kde se dočtete o novinkách a tipech ze světa GoMobil.

Kdybyste měli jakýkoliv dotaz, kontaktujte kolegy na Zákaznické lince 799 505 505 nebo napište na podpora@gomobil.cz. Věříme, že se vám ve světě GoMobil bude líbit.

Jarmila

Markeťačka GoMobil