Od 1. 9. 2019 se Relax Mobil a Šlágr Mobil stává součástí mobilního operátora GoMobil, který přebírá péči o všechny stávající zákazníky. I díky tomuto sloučení už nyní pečujeme o 48 tisíc volajících a surfujících. Co jsme pro zákazníky Relax Mobilu a Šlágr Mobilu připravili?
Tarify a ceny SE NEMĚNÍ
Všem zákazníkům Relax Mobilu i Šlágr Mobilu se nemění tarify ani ceny. Vše budete mít nastavené i nadále u GoMobil beze změny. Pokud jste měli uzavřenou férovou smlouvu na rok (např. u tarifu #SosejSPOLU), doba jejího trvání platí dál.
Volání v síti se nyní vztahuje na Relax Mobil, Šlágr Mobil a GoMobil společně. Pokud máte tedy nyní neomezené volání v síti Relax Mobilu a váš kamarád je u GoMobil, vztahuje se toto volání v síti i na něj.
Zákaznická péče
Lidé ze zákaznického centra, kteří o vás pečovali doteď, se o vás budou starat i nadále. Relax Mobil, Šlágr Mobil a GoMobil má totiž sjednocenou péči již od roku 2015.
Nově je ovšem zapotřebí kontaktovat pouze společnost GoMobil – jakým způsobem zjistíte na www.gomobil.cz/kontakt/. Zákaznická linka 799 505 505 je dostupná v pracovní dny od 8-17 hodin a je pro všechny zákazníky ZDARMA.
Vaše pravidelné měsíční vyúčtování služeb, informační e-maily a SMS budete nyní dostávat pouze od společnosti GoMobil.
Telefonní číslo, SÍŤ a SIM karta
Přechodem ke GoMobil není potřeba měnit vaši SIM kartu ani si nemusíte měnit své telefonní číslo. Vše zůstává beze změny a převod proběhne zcela automaticky a pro vás téměř nepozorovaně.
Jediné, čeho si můžete všimnout je, že se vám na displeji vašeho telefonu objeví název sítě GoMobil (pokud tuto informaci váš telefon zobrazuje). Kvalita vašeho signálu ovšem nebude nijak dotčena. GoMobil totiž využívá sítě T-Mobile stejně jako Relax Mobil a Šlágr Mobil.
SAMOOBSLUHA, NÁPOVĚDA A DALŠÍ MOŽNOSTI?
➡️ Od pondělí 2.9. bude Samoobsluha Můj GoMobil zpřístupněna všem zákazníků Relax i Šlágr Mobilu. Najdete v ní nastavení svého tarifu, vyúčtování, přehled aktuální čerpání volných jednotek a vaši historii za posledních 6 měsíců. Jak funguje samoobsluha Můj GoMobil se dozvíte na v Centru nápovědy.
➡️ Doporučte služby GoMobil svým známým, tetičkám nebo strýčkům a získejte odměnu v podobě volání svým doporučeným přátelům na rok zdarma! Více o aktuálních odměnách najdete na webu www.gomobil.cz/odmeny/.
➡️ Díky Výhodným nákupům s GoMobil můžete u našich partnerů nakupovat levněji. Více o Výhodných nákupech s GoMobil a přehled partnerů najdete na www.gomobil.cz/nakupy/.
➡️ Máte k dispozici obsahově bohatší web www.gomobil.cz a Centrum nápovědy, ve kterém najdete odpovědi na své nejčastější dotazy. Nezapomeňte také sledovat tento blog nebo Facebook GoMobil, kde se dočtete o novinkách a tipech ze světa GoMobil.
Kdybyste měli jakýkoliv dotaz, kontaktujte kolegy na Zákaznické lince 799 505 505 nebo napište na podpora@gomobil.cz. Věříme, že se vám ve světě GoMobil bude líbit.
Dobrý den, kde prosím najdu aplikaci či info kolik dat mi zbývá? Děkuji za kladnou odpověď s přáním hezkého dne Šárka Látalová
Dobrý den, Šárko, vše najdete v muj.gomobil.cz přehledu své služby. Přikládám vám návod, jak na to – https://napoveda.gomobil.cz/s/sH. Pokud vám data docházejí, informujeme vás o tom také automatickou SMSkou a to při hladině vyčerpání 80 % dat a poté, když vám data dojdou úplně. Milan
Doposud jsem byl zákaznikem Relaxu a platil jsem inkasem z účtu.
Jak to bude nyní? Bude se muset v bance dát nový příkaz k platbě inkasa na jiný účet?
Děkuji za odpověď Taranza
Dobrý den Zdeňku, inkaso nyní měnit nemusíte a vše bude fungovat i nadále. Postupně budeme zákazníky informovat, že by bylo vhodné inkaso přenastavit na jiný účet, ale nemusíte se tím trápit nyní. Jakmile nastane ten správný čas, dáme vám vědět. Milan