GoMobil, malý operátor s velkým srdcem. To není jen náš slogan, ale jedna z věcí, na kterých si zakládáme. Péče o naše zákazníky je u nás na prvním místě. Ale jak vlastně vypadají ti, kteří s vámi denně hovoří na zákaznické lince nebo odpovídají na vaše emaily? 

Rozhodli jsme se vám představit všechny pečovatele našeho Zákaznického centra. A aby nešlo jen o pouhé představování, malinko jsme je pro vás vyzpovídali – dozvíte se, co přesně dělají a jaké mají pro vás tipy.

👩‍💼 Hanka

Vedoucí Zákaznického centra a podpora celého týmu. Hlídá, aby všichni pečovatelé dostali ty správné informace a aby vše fungovalo tak, jak má. Na zákaznické lince se s ní moc neuslyšíte, ale prostřednictvím e-mailu vám vždy ráda pomůže.

Zkuste se proklikat naším Centrem nápovědy. Hodně odpovědí naleznete právě tam. Pokud voláte na naši zákaznickou linku v období fakturace (tj. kolem 10. dne v měsíci), linka bývá přetížená a může se stát, že na spojení budete pár minut čekat. V takovém případě vám moc děkuji za trpělivost a pochopení. Hanka

👩‍💼 Helena

Školí, pomáhá Hance s vedením Zákaznického centra a je to kouč celého týmu. Stará se o to, aby pečovatelé řešili přání a požadavky zákazníků správně a včas. Její tabule s přehledem všech novinek je u nás pověstná.

Pokud si chcete ušetřit čas a práci s hrazením faktur za vyúčtování, nastavte si Inkaso z platební karty. Jak na to najdete v Centru nápovědy.Helena

💁‍♀️ Sylva, 🙋‍♀️ Jana a 🙆 Petra

Toto silné dámské trio uslyšíte hlavně v případě, kdy potřebujete řešit fakturaci nebo platbu vyúčtování. Holky vám také pomohou s výměnou SIM karty nebo se změnou vašich služeb.

Přihlaste se na muj.gomobil.cz a objevte, jaké možnosti vám Samoobsluha nabízí. Hodně věcí jako je změna tarifu, aktivace roamingu nebo výměna SIM karty zvládnete vyřídit sami z pohodlí domova.Sylva, Jana a Petra

👱‍♂️ Honza a 👨‍ Jirka

Konečně si představíme také pánské zástupce. Konkrétně tito dva pánové jsou právě ti, kteří o vás s největší láskou pečují a řeší všechny vaše problémy. Určitě už jste slyšeli větu: “Dobrý den, tady Jan S. ze společnosti GoMobil. Jak vám mohu pomoci?”

Pokud se stane, že vám služba nefunguje, zkuste jako první vždy restartovat telefon – většinou pomůže totiž právě to. A druhá? Nejste u nás s něčím spokojeni? Nenechávejte si to prosím pro sebe a vždy nám napište nebo zavolejte. Honza a Jirka

👱‍♀️ NatálIE a 👱‍♂️ Honza

Vyplnili jste někdy na našem webu telefonní číslo, protože jste si přáli vědět více informací k našim produktům? Potom vám zpět volala buď Natálie nebo Honza. Volají všem zákazníkům, kteří si přáli zjistit více o našich produktech nebo si zadali poptávku na našem webu www.gomobil.cz.

Aby vám naše e-maily nepadaly do hromadné pošty, uložte si do adresáře ve svém e-mailu podpora@gomobil.cz a fakturace@gomobil.cz. Už nikdy se vám nestane, že nebudete mít přehled o tom, co se děje. Natálie a Honza

👩‍ TerezA

Řeší hlavně vaše reklamace – co nejvíce k vaší spokojenosti. Je také rychlou spojkou mezi všemi pečovateli a vedením Zákaznického centra – jak už určitě víte, jde o Helenu a Hanku.

Sledujte nás také na Facebooku a budete mít všechny novinky od GoMobil jako první. Tereza

👩 Iva

Díky Ivě dostanete vaše objednané SIM karty domů včas. Na jejich bedrech leží totiž celá expedice. Pokud k nám zavítáte na pobočku do IGY, přivítá vás na recepci s velkým úsměvem.

Přijďte za námi do IGY Centra v Českých Budějovicích během prosince a dostanete od nás malý vánoční dárek. Kudy k nám? Iva

👧 Jana

Náš nejnovější přírůstek do rodiny GoMobil. V současné době řeší hlavně objednávky a učí se vyřizovat hovory spojené se zákaznickou péčí.

Zatím má jen jedinou: proklikat si naše webové stránky a pohrát si s konfigurátorem – nastavíte si tak nejlepší tarif NA MÍRU přesně podle sebe.Jana

 

Zákaznické centrum GoMobil – zleva Natálie, Tereza, Jana, Honza, Hanka, Helena, Honza, Jana, Jirka a Petra.

Taková je naše zákaznická péče. Přesvědčit se o tom můžete sami na 799 505 505 (v pracovní dny od 8-17) nebo na e-mailu podpora@gomobil.cz. Rádi vám pomůžeme!

Jarmila

Markeťačka GoMobil