GoMobil, malý operátor s velkým srdcem. To není jen náš slogan, ale jedna z věcí, na kterých si zakládáme. Péče o naše zákazníky je u nás na prvním místě. Ale jak vlastně vypadají ti, kteří s vámi denně hovoří na zákaznické lince nebo odpovídají na vaše emaily?
Rozhodli jsme se vám představit všechny pečovatele našeho Zákaznického centra. A aby nešlo jen o pouhé představování, malinko jsme je pro vás vyzpovídali – dozvíte se, co přesně dělají a jaké mají pro vás tipy.
👩💼 Hanka
Vedoucí Zákaznického centra a podpora celého týmu. Hlídá, aby všichni pečovatelé dostali ty správné informace a aby vše fungovalo tak, jak má. Na zákaznické lince se s ní moc neuslyšíte, ale prostřednictvím e-mailu vám vždy ráda pomůže.
👩💼 Helena
Školí, pomáhá Hance s vedením Zákaznického centra a je to kouč celého týmu. Stará se o to, aby pečovatelé řešili přání a požadavky zákazníků správně a včas. Její tabule s přehledem všech novinek je u nás pověstná.
💁♀️ Sylva, 🙋♀️ Jana a 🙆 Petra
Toto silné dámské trio uslyšíte hlavně v případě, kdy potřebujete řešit fakturaci nebo platbu vyúčtování. Holky vám také pomohou s výměnou SIM karty nebo se změnou vašich služeb.
👱♂️ Honza a 👨 Jirka
Konečně si představíme také pánské zástupce. Konkrétně tito dva pánové jsou právě ti, kteří o vás s největší láskou pečují a řeší všechny vaše problémy. Určitě už jste slyšeli větu: „Dobrý den, tady Jan S. ze společnosti GoMobil. Jak vám mohu pomoci?“
👱♀️ NatálIE a 👱♂️ Honza
Vyplnili jste někdy na našem webu telefonní číslo, protože jste si přáli vědět více informací k našim produktům? Potom vám zpět volala buď Natálie nebo Honza. Volají všem zákazníkům, kteří si přáli zjistit více o našich produktech nebo si zadali poptávku na našem webu www.gomobil.cz.
👩 TerezA
Řeší hlavně vaše reklamace – co nejvíce k vaší spokojenosti. Je také rychlou spojkou mezi všemi pečovateli a vedením Zákaznického centra – jak už určitě víte, jde o Helenu a Hanku.
👩 Iva
Díky Ivě dostanete vaše objednané SIM karty domů včas. Na jejich bedrech leží totiž celá expedice. Pokud k nám zavítáte na pobočku do IGY, přivítá vás na recepci s velkým úsměvem.
👧 Jana
Náš nejnovější přírůstek do rodiny GoMobil. V současné době řeší hlavně objednávky a učí se vyřizovat hovory spojené se zákaznickou péčí.
Zákaznické centrum GoMobil – zleva Natálie, Tereza, Jana, Honza, Hanka, Helena, Honza, Jana, Jirka a Petra.
Taková je naše zákaznická péče. Přesvědčit se o tom můžete sami na 799 505 505 (v pracovní dny od 8-17) nebo na e-mailu podpora@gomobil.cz. Rádi vám pomůžeme!