Vaše názory, přání a touhy nás zajímají. Proto jsme vás ve vánočním videu požádali, abyste nám je napsali. Sešly se nám stovky vašich přání, za která vám moc děkujeme! Pojďme si teď představit hlavní témata, která se v přáních objevila.

 

#1: Umožněte uspání SIM karty

Přáli jste si, abychom uměli vaši SIM kartu uložit na nějaký čas do režimu spánku. Například když odjíždíte na delší dobu do zahraničí a svou SIM kartu nebudete potřebovat. Nebo pro ty z vás, kteří používají datovou SIMku pro připojení k internetu jen v letní sezóně na chatě nebo chalupě.

Na tomto vylepšení jsme začali pracovat ihned a když nám bude počasí a IT oddělení nakloněno, na jaře 2019 se této služby dočkáte.

#2: Převádějte data do dalšího měsíce

Toto přání jsme částečně splnili již v předchozím roce, ale cítíme dluh vůči vám, že jsme o něm málo informovali. Dříve jsme všechny dokupy ukončili k poslednímu dni v měsíci. Pokud jste si tedy dokoupili například 1 GB dva dny před koncem měsíce, měli jste jen krátkou dobu na to ho využít.

Nyní vám dokupy dat platí po dobu 30 dní od jejich aktivace a až po této době je dokup ukončen. Data si můžete dokoupit buď pomoci zaslání SMS nebo přímo ve své Samooobsluze. Novinkou k tomu je, že pro vaši bezpečnost nemůžete mít více než dva aktivní dokupy současně. Více o novém fungování dokupů nalezenete v Centru nápovědy

Příklad: RinGo má 300 MB dat jako základní balíček ke svému tarifu a 22. ledna zjistil, že mu zbývá už jen 50 MB a ty mu do konce měsíce nebudou stačit. Provede tedy dokup 100 MB a do jeho limitu nyní zbývá 150 MB. Koupených 100 MB může čerpat od 22. ledna po dobu třiceti dní. Dokoupená data se mu tedy mohou převést i do dalšího kalendářního měsíce. 

#3: Prodlužte splatnost faktur

Datum splatnosti chrání naši společnou rodinu GoMobil. Je možné, že jeho dobu v budoucnu prodloužíme, ale zatím to neplánujeme. Věříme, že to chápete. Pokud nechcete na žádný datum splatnosti myslet, máme pro vás tip, který již využilo velké množství zákazníků.

Nastavte si inkaso z platební karty a nebudete se muset o své platby starat. Jedná se o nejpohodlnější a zcela bezpečný způsob placení s vámi nastavitelným maximálním limitem. Jak přesně si inkaso z platební karty nastavíte, se dozvíte v našem Centru nápovědy.

#4: Podpořte volání v síti zdarma

Dlouhodobě vnímáme, že je pro vás volání v síti důležité a hodláme ho podporovat i letos. Loni jsme spustili nový tarif RODINA, který vám v základním nastavení umožňuje neomezené volání a SMS v rámci české sítě GoMobil. Pokud jej nemáte, můžete na něj hned od příštího měsíce přejít.

Pokud jste spokojeni s vaším stávajícím tarifem a chcete si i přesto volat se svými blízkými zdarma, doporučte GoMobil ve svém okolí a získejte dohromady s doporučenou osobou finanční odměnu a volání s doporučenými na rok ZDARMA. Jak přesně to funguje se dozvíte na našem webu.

Nyní jsme začali pracovat na vylepšení odměn a věřte, že volání v síti zdarma v nich bude hrát hlavní roli.

#5: Vytvořte aplikaci do mobilu

Mobilní aplikace je pro nás další téma pro tento rok. V současné době probíhají výzkumy, co všechno by měla aplikace umět a co od ní očekáváte vy. Proto do jejího vývoje určitě zapojíme i vás, naše zákazníky. Chceme ji totiž připravit přesně podle vašich potřeb a nechceme zbrkle vytvořit verzi, která by vám nevyhovovala.

Mezi tím si můžete nadále užívat naší responzivní Samoobsluhy, která se plně přizpůsobuje malé obrazovce mobilu. A víte, že si ji můžete přidat i na plochu mobilu? Tady zjistíte, jak na to. A navíc vám od Vánoc Samoobsluha nečerpá data z vašich balíčků!

#6: Posílejte SMS o zmeškaných hovorech

Zbystřete teď ti z vás, kteří si přáli dostávat SMS o zmeškaných hovorech v případě, že jsou mimo signál nebo mají vypnutý telefon. Máme pro vás jednoduchý návod. Na muj.gomobil.cz se přihlaste do Samoobsluhy. V levém menu klikněte na Nastavení služby > rozbalte řádek Volání a u SMS o zmeškaných hovorech zvolte Aktivní.

Nezapomeňte nové nastavení uložit. A je to, SMS o zmeškaných hovorech máte odteď nastavené.

#7: Přidejte více dat

Zatímco někteří velcí operátoři tvrdí, že bez dat to nejde, a jejich přefouknuté tarify s vysokými paušály tomu odpovídají, u nás budete mít vždy možnost volby. V tom je krása našich tarifů a individuální možnosti nastavení. Přesto jsme si vědomi toho, že data jsou pro část zákazníků velmi důležitá, a proto jsou důležitá i pro nás.

I když nejsme kouzelníci a neomezená data z klobouku nevytáhneme, snažíme se i tak s daty čarovat. Naposledy jsme snižovali ceny dat až o 50 % u nového Tarifu RODINA. Gigabajty dat jsme pro vás připravili zdarma i v Adventním kalendáři.

A teď k tomu, co nás čeká. Sice nemůžeme prozradit naše obchodní tajemství, ale naznačíme, že pro rok 2019 pro vás připravujeme například významně zvýhodněné dokupy dat i různorodé datové balíčky. Věříme, že to je ta správná cesta a že si vybere každý přesně podle svých potřeb, neboť naše heslo pro rok 2019 zní “Individuálně a srdcem”.

další témata se v přáních objevovala

Začleňte do balíčku volných minut i volání na pevné linky
Obnovte zpomalení internetu po vyčerpání balíčku
Převádějte minuty do dalšího měsíce
Zlepšete pokrytí signálem

Děkujeme za vaše přání, i když není v našich silách na všechna odpovědět a všechna splnit. Jsme rádi, že u realizace některých z nich budete s námi i v roce 2019.

Jarmila

Markeťačka GoMobil