Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

7 vašich přání pro rok 2019

Vaše názory, přání a touhy nás zajímají. Proto jsme vás ve vánočním videu požádali, abyste nám je napsali. Sešly se nám stovky vašich přání, za která vám moc děkujeme! Pojďme si teď představit hlavní témata, která se v přáních objevila.

 

#1: Umožněte uspání SIM karty

Přáli jste si, abychom uměli vaši SIM kartu uložit na nějaký čas do režimu spánku. Například když odjíždíte na delší dobu do zahraničí a svou SIM kartu nebudete potřebovat. Nebo pro ty z vás, kteří používají datovou SIMku pro připojení k internetu jen v letní sezóně na chatě nebo chalupě.

Na tomto vylepšení jsme začali pracovat ihned a když nám bude počasí a IT oddělení nakloněno, na jaře 2019 se této služby dočkáte.

#2: Převádějte data do dalšího měsíce

Toto přání jsme částečně splnili již v předchozím roce, ale cítíme dluh vůči vám, že jsme o něm málo informovali. Dříve jsme všechny dokupy ukončili k poslednímu dni v měsíci. Pokud jste si tedy dokoupili například 1 GB dva dny před koncem měsíce, měli jste jen krátkou dobu na to ho využít.

Nyní vám dokupy dat platí po dobu 30 dní od jejich aktivace a až po této době je dokup ukončen. Data si můžete dokoupit buď pomoci zaslání SMS nebo přímo ve své Samooobsluze. Novinkou k tomu je, že pro vaši bezpečnost nemůžete mít více než dva aktivní dokupy současně. Více o novém fungování dokupů nalezenete v Centru nápovědy

Příklad: RinGo má 300 MB dat jako základní balíček ke svému tarifu a 22. ledna zjistil, že mu zbývá už jen 50 MB a ty mu do konce měsíce nebudou stačit. Provede tedy dokup 100 MB a do jeho limitu nyní zbývá 150 MB. Koupených 100 MB může čerpat od 22. ledna po dobu třiceti dní. Dokoupená data se mu tedy mohou převést i do dalšího kalendářního měsíce. 

#3: Prodlužte splatnost faktur

Datum splatnosti chrání naši společnou rodinu GoMobil. Je možné, že jeho dobu v budoucnu prodloužíme, ale zatím to neplánujeme. Věříme, že to chápete. Pokud nechcete na žádný datum splatnosti myslet, máme pro vás tip, který již využilo velké množství zákazníků.

Nastavte si inkaso z platební karty a nebudete se muset o své platby starat. Jedná se o nejpohodlnější a zcela bezpečný způsob placení s vámi nastavitelným maximálním limitem. Jak přesně si inkaso z platební karty nastavíte, se dozvíte v našem Centru nápovědy.

#4: Podpořte volání v síti zdarma

Dlouhodobě vnímáme, že je pro vás volání v síti důležité a hodláme ho podporovat i letos. Loni jsme spustili nový tarif RODINA, který vám v základním nastavení umožňuje neomezené volání a SMS v rámci české sítě GoMobil. Pokud jej nemáte, můžete na něj hned od příštího měsíce přejít.

Pokud jste spokojeni s vaším stávajícím tarifem a chcete si i přesto volat se svými blízkými zdarma, doporučte GoMobil ve svém okolí a získejte dohromady s doporučenou osobou finanční odměnu a volání s doporučenými na rok ZDARMA. Jak přesně to funguje se dozvíte na našem webu.

Nyní jsme začali pracovat na vylepšení odměn a věřte, že volání v síti zdarma v nich bude hrát hlavní roli.

#5: Vytvořte aplikaci do mobilu

Mobilní aplikace je pro nás další téma pro tento rok. V současné době probíhají výzkumy, co všechno by měla aplikace umět a co od ní očekáváte vy. Proto do jejího vývoje určitě zapojíme i vás, naše zákazníky. Chceme ji totiž připravit přesně podle vašich potřeb a nechceme zbrkle vytvořit verzi, která by vám nevyhovovala.

Mezi tím si můžete nadále užívat naší responzivní Samoobsluhy, která se plně přizpůsobuje malé obrazovce mobilu. A víte, že si ji můžete přidat i na plochu mobilu? Tady zjistíte, jak na to. A navíc vám od Vánoc Samoobsluha nečerpá data z vašich balíčků!

#6: Posílejte SMS o zmeškaných hovorech

Zbystřete teď ti z vás, kteří si přáli dostávat SMS o zmeškaných hovorech v případě, že jsou mimo signál nebo mají vypnutý telefon. Máme pro vás jednoduchý návod. Na muj.gomobil.cz se přihlaste do Samoobsluhy. V levém menu klikněte na Nastavení služby > rozbalte řádek Volání a u SMS o zmeškaných hovorech zvolte Aktivní.

Nezapomeňte nové nastavení uložit. A je to, SMS o zmeškaných hovorech máte odteď nastavené.

#7: Přidejte více dat

Zatímco někteří velcí operátoři tvrdí, že bez dat to nejde, a jejich přefouknuté tarify s vysokými paušály tomu odpovídají, u nás budete mít vždy možnost volby. V tom je krása našich tarifů a individuální možnosti nastavení. Přesto jsme si vědomi toho, že data jsou pro část zákazníků velmi důležitá, a proto jsou důležitá i pro nás.

I když nejsme kouzelníci a neomezená data z klobouku nevytáhneme, snažíme se i tak s daty čarovat. Naposledy jsme snižovali ceny dat až o 50 % u nového Tarifu RODINA. Gigabajty dat jsme pro vás připravili zdarma i v Adventním kalendáři.

A teď k tomu, co nás čeká. Sice nemůžeme prozradit naše obchodní tajemství, ale naznačíme, že pro rok 2019 pro vás připravujeme například významně zvýhodněné dokupy dat i různorodé datové balíčky. Věříme, že to je ta správná cesta a že si vybere každý přesně podle svých potřeb, neboť naše heslo pro rok 2019 zní „Individuálně a srdcem“.

další témata se v přáních objevovala

Začleňte do balíčku volných minut i volání na pevné linky
Volání na pevné linky rozlišujeme pouze u Tarifu RODINA. Pokud volání na pevné linky využíváte ve velké míře, doporučujeme vám přejí na Tarif NA MÍRU, kde si v konfigurátoru nastavíte kolik minut na měsíc potřebujete.
Obnovte zpomalení internetu po vyčerpání balíčku
S pomalým internetem jsme se nadobro rozloučili v minulém roce. Poskytovatel naší sítě na základě změny technické platformy tuto možnost ukončil. Děkujeme, že jste s námi tuto změnu zvládli a že tisíce z vás jako poděkování využily první dokupy zdarma, které jsme rozdávali. A aby jste se nebáli dokupovat, zavedli jsme nově, že můžete dokup čerpat 30 dní od aktivace, místo dosavadního ukončování na konci měsíce.
Převádějte minuty do dalšího měsíce
Tuto možnost nezvažujeme, neboť máme jinou vychytávku. Zatímco u jiných operátorů nemůžete s počtem volných minut v tarifu hýbat, u GoMobil si nastavte volání přesně tak, jak potřebujete. Klidně každý měsíc jinak.
Zlepšete pokrytí signálem
Náš signál se řídí poskytovatel našich služeb. Pokud máte problémy se spojením nebo zaznamenáte výpadky signálu, napište nám na podpora@gomobil.cz. Budeme se snažit řešit všechny problémy přímo s poskytovatelem sítě.

Děkujeme za vaše přání, i když není v našich silách na všechna odpovědět a všechna splnit. Jsme rádi, že u realizace některých z nich budete s námi i v roce 2019.

  1. Petr

    Mně by se líbila možnost využít eSIM v telefonu.

      • Milan

        Dobrý den Patriku, eSIM zatím neplánujeme. Hezký den, Milan

        • Viktor

          Velmi se přimlouvám za eSIM. T-Mobile je údajně podporuje, z technického hlediska by to snad neměl být velký problém, nebo ano? Máte nějaký výhled, kdy byste mohli eSIM zavést? Děkuji

          • Milan

            Dobrý den, Viktore, eSIM zatím neplánujeme a proto na rovinu nedokáži dát žádný časový příslib. Přesto věřím, že i naše klasická SIM vám bude dělat radost. Milan

  2. Martin

    Upřímně, virutální operátoři jsou pro mě zklamáním. Jejich nabídka je velmi podobná a k nabídce síťových operátorů nepředstavuje ani tak konkurenci, jako spíš doplnění.

    • Milan

      Dobrý den, Martine, věřím, že velká trojka vám nyní neumožní mít paušální tarif třeba za 150 Kč, nebo ano? A samozřejmě máte pravdu v tom, že nechceme být jako oni, proto naše tarify jsou individuální na míru a ne plošně standardní a nudné neomezenka + 3 GB za ceny 700 Kč a více a hlavně se smlouvou na 2 roky. Milan

  3. Martin

    Hezký den, co SMS v síti nebo vůbec zdarma nebo aspoň větší balíčky? Volání není tak zásadní, SMS jsou na posílání zpráv stále nejspolehlivější, při horší dostupnosti dat a případně problémech s nimi… Pár set SMS v síti za pár, řekněme, euro?

    • Milan

      Dobrý den, Martine, neomezené SMS v rámci české sítě GoMobil si můžete užívat u Tarifu RODINA. K tomu získáte i neomezené volání v síti, 150 minut a 50 SMS do ostatních sítí a ještě zvýhodněné datové balíčky. V případě mnohem větší potřeby zasílání SMS je tu Tarif NA POHODU. Milan

  4. Alois Borkovec

    Dobrý večer.I tak si myslím,že se opravdu snažíte.Je super,že si všímáte toho,co si my a věřím,že někdy nároční zákazníci přejeme.Moc se těším na nové změny v roce 2019 a velice rád jsem vaším zákazníkem.Jste výborný operátor. 🙂

    • Milan

      Děkujeme, Aloisi! Budeme se snažit dál vám dělat radost.

  5. Petr

    Ste super!
    Nejlepší a nejjednodušší!!
    Jsem plně spokojen!!!

    • Milan

      Moc děkujeme, Petře! Je to pro nás motivace a zároveň závazek se zlepšovat dál. Milan

  6. dan

    Vteřinová tarifikace nezajímá nikoho?

    • Milan

      Dobrý den, Dane, prošel jsem všechna přání znovu, našel to vaše a opravdu jste jediný, kdo to zmínil. 🙂 Vteřinovou tarifikaci neplánujeme. Věřím, že s běžnou tarifikací 60+1 a díky našim balíčkům patří volání s GoMobil k jednomu z nejlevnějších v ČR.

  7. Rosťa

    Přání 2 a 4, jsou smysluplná a ty jste pěkně ošidili, napište až je opravdu splníte, Takhle to je že vlk si kousnul ale koza zůstala celá.

    • Milan

      Dobrý den, Rosťo, převádět základní datové balíčky není bohužel reálné. Ale byli jsme si vědomi toho, že dokupovat si data poslední den v měsíci, když je druhý den anulujeme, není fér. A proto jsme udělali další krok k vaší spokojenosti a změnili fungování dokupů. Možná jdeme po krůčcích, ale rozhodně nestojíme na místě a už vůbec necouváme 🙂 Milan

  8. Paseková Pavlína

    Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,proč mi nejde odeslat sms zpráva na čísla začínající 900…..Občas bych potřebovala poslat křížovkovou tajenku z časopisu Překvapení,ale sms nejde odeslat.Už jsem vám volala ohledně tohoto problému a bylo mě řečeno,že nejsem dlouho vaším zákazníkem a proto si budu muset počkat.Myslím si,že v tuto chvíli jsem u vás už delší dobu,abych na to měla nárok,protože měsíční vyúčtování vám platím pravidelně inkasem.Prosím o přehodnocení a odepsání na můj dotaz.Děkuji Paseková.

    • Milan

      Dobrý den, Pavlíno, zde vás poprosím abyste napsala svůj dotaz na podpora@gomobil.cz a moji kolegové vše prověří. Moc děkuji, Milan

  9. Marek Šmíd

    A to já bych chtěl platit svému mobilnímu operátorovi stejné ceny, jako mají zákazníci v Rakousku. Vlastně by mi stačilo mít stejné podmínky, jako má můj syn v Německu. Inspirovat se můžete třeba na http://www.drei.at

    • Milan

      Zahraničí Marku samozřejmě sledujeme. Přeci jen i my jsme jen lidi a máme data rádi. Jen naši dodavatelé nejsou ze zahraničí. Přesto a nebo právě proto děkuji, že podporujete jako zákazník nás a ne je 🙂 Za to velký díky! Milan

  10. Martin

    Oukej, super… hlavně ty data 🙂 V Polsku mají běžně 10 GB za pár korun.

    • Milan

      Dobrý den, Martine, data každý rok vylepšujeme a samozřejmě tlačíme na naše dodavatele. Letos tomu nebude jinak. Díky, že nás v této aktivitě podporujete tím, že využíváte naše služby. Milan

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *