Přišlo nám nefér, abyste čerpali svá data, když chcete navštívit Samoobsluhu GoMobil. A tak jsme pro vás u provozovatele naší sítě zajistili, aby vám Samoobluha data už nečerpala. Navíc se do ní dostanete i po vyčerpání datového balíčku.
Díky zpřístupnění Samoobsluhy si můžete online dokoupit data i po vyčerpání balíčku. To do této chvíle nebylo možné a museli jste hledat Wi-Fi. Bez problémů i s vyčerpaným balíčkem uhradíte své vyúčtování nebo přenastavíte tarif na další měsíc.
Několik speciálních funkcí vám data přeci jen spotřebují. Například, když si budete přát stáhnout nějaký PDF soubor.
Existuje Samoobsluha i v podobě aplikace do telefonu?
Aplikaci do mobilního telefonu zatím nemáme. Samoobsluha na muj.gomobil.cz je ovšem plně responzivní, tedy přizpůsobená na malou obrazovku mobilního telefonu.
Na aplikaci začínáme nyní pracovat a chtěli bychom ji vytvořit společně s vámi, aby stála za to. Proto nás zajímá váš názor, co byste si přáli na Samoobsluze vylepšit. Jaké funkce vám chybí, co se vám nedaří najít a hledáte často.
Nebojte se nám napsat vaše nápady buď mezi vánoční přání na http://bit.ly/gomobil-2019 nebo na e-mail ringo@gomobil.cz.
Jak i bez aplikace dostanete Samoobsluhu na plochu mobilního telefonu?
To se dozvíte v našem článku zde.
chtela bych si vzit odvas tarif
Dobrý den, Anno, to mám velkou radost. Podívejte se na http://www.gomobil.cz a můžete si vybrat z velkého množství variant nastavení tarifu. Nebo nám napište na podpora@gomobil.cz a my vám s výběrem tarifu poradíme. Můžeme si případně i zavolat na 799 505 505 (pracovní dny 8-17). Hezký den, Milan
Dobrý den, doufám, že to platí i když nemám datový balíček a platím jen co stáhnu. Jana
Super přístup, díky za to 😉