Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

V září proběhne servis strojů a některé funkce budou mimo provoz

Konkrétně ve dnech 30. srpna – 10. září čeká poskytovatele naší sítě výměna strojů a s ním spojená odstávka některých funkcí. Volat, smskovat a surfovat budete samozřejmě bez výpadku, jen některé vychytávky musíme na pár dní uložit ke spánku.

AKTUALIZOVÁNO: a je to!

Odstávka je úspěšně za námi! Děkujeme vám za vaši trpělivost a shovívavost. Pevně věříme, že se vás odstávka zásadně nedotkla a možná jste si jí ani nevšimli. Děkujeme, že jste servisnímu týmu poskytovatele naší sítě drželi palce, aby staré mašinky bez problémů vyměnil za ty nové.

Sedm vychytávek, které máte rádi a budou během servisu mimo provoz:

1. Samoobsluha pouze do 29.8. do 22:00
Máte v plánu nastavit si na příští měsíc jiný tarif, zapnout neomezené volání v síti nebo aktivovat roaming? Prosíme, učiňte tak do 29. srpna do 22:00. Po tomto termínu již nebude možné v Samoobsluze provádět žádné nastavení. Až do 31.8. si budete ale moci dokoupit data pomocí SMS.
2. Informace o čerpání balíčků
Během odstávky nebudeme mít k dispozici informace, kolik minut, SMS nebo dat jste již ze svých balíčků využili. Tato vychytávka v samoobsluze bude během odstávky mimo provoz.
3. Dokoupení dat
Nebude možné provést dokup dat. Pokud tušíte, že data dokupujete vždy již na začátku měsíce, doporučujeme si na září základní balíček trochu navýšit. Změnu naplánujte nejpozději do 29. srpna 22:00 na muj.gomobil.cz.
4. Odblokování služeb
Stává se vám, že jsou vaše služby blokovány z důvodu včasného neuhrazení vyúčtování? Uhraďte, prosím, tento měsíc své vyúčtování ve splatnosti, aby nedošlo k blokaci, která by se kvůli odstávce mohla protáhnout.
5. Výměna SIM karet
Víte už nyní, že dostanete nový telefon a budete do něj potřebovat jiný typ SIM karty? Napište nám, prosím, co nejdříve na podpora@gomobil.cz. Během odstávky nebude výměna SIM možná.
6. Limity
O dosažení vámi nastaveného limitu vás budeme informovat SMSkou. Nedojde ale k zablokování služeb. Hlídejte si, prosím, pro jistotu svou aktuální útratu.
7. Datové balíčky na cesty po EU
Máte aktivní datový balíček na cesty po EU a bude vám končit ve shodný termín s odstávkou? Váš balíček ukončíme již k 31. srpnu, aby váš internet v zahraničí nebyl zcela blokován. Během servisu také nebude možné si balíček aktivovat.
  1. Lucie

    Dobry den, uz minimalne jsem posilala smsku na navyseni dat nic neprislo,budou data po zprovozneni vasich sluzeb navyseny automaticky?

    • Milan

      Dobrý den, Lucie, bohužel se tak automaticky nestane. Měla vám přijít SMS, že dokup dat z důvodu odstávky nebude proveden. Omlouvám se, pokud taková SMS nedorazila. Po skončení odstávky, o kterém budeme informovat, vás prosím, abyste SMS zaslala na číslo 4343 znovu. SMS je zdarma.

  2. Michal

    Dobrý den, takže není ani možný přenos čísla? To je jak za krále klacka. Servis zákazníkům na úrovni Jednoty Horní dolní. Ta samoobsluha je naprosto k ničemu.

    • Milan

      Dobrý den, Michale, právě z důvodu, aby náš servis byl stoprocentní, neplánujeme na dobu odstávky žádné přenosy čísla, které by nemusely úspěšně proběhnout. Odstávku provádí poskytovatel naší sítě a dotýká se všech mobilních operátorů, kteří jeho sítě využívají. Děkuji moc za shovívavost. Prosím, napište nám na podpora@gomobil.cz. Pokusíme se pro vás zařídit vše, co bude v našich silách.

  3. Lukáš

    Zdravím po výměně mašinek za nové by se hodili nové tarifi ,třeba levnější neomezene tarifi pro stávající zákazníky a z internetem děkuji

    • Milan

      Dobrý den, Lukáši, nové tarify jsme představily v červnu, tedy nedávno, ale samozřejmě nespíme na vavřínech a neustále pracujeme na jejich vylepšení. Díky za to, že jste s námi.

  4. Tomas

    dobry den,
    jsem schopen zjistit, jaky je stav mych balicku jinym zpusobem nez v prehledu cisla ve web appce? napr. nejakym kodem (*NECO#)?
    diky

    • Milan

      Dobrý den, Tomáši, tato funkce bohužel není během odstávky dostupná. Od našeho poskytovatele sítě totiž tyto informace nyní nedostáváme. Moc děkuji za vaši trpělivost.

  5. Pavel Strnad

    Chci se pouze podívat na čerpání tarifu,ale ani toto nelze!Mám u Vás už 4 čísla,ale takovou dobu je nemít pod kontrolou to pardon!!!

    • Milan

      Dobrý den, Pavle, děkuji moc za shovívavost a trpělivost. Během odstávky systémů u poskytovatele naší sítě, nedostáváme od něj informace o čerpání jednotlivých balíčků. Věřím, že vše proběhne bez problémů a tato funkce bude brzy opět dostupná. Ještě jednou děkuji za podporu. Pokud by se objevil jakýkoli problém, napište nám, prosím, na podpora@gomobil.cz a určitě to společně vyřešíme.

  6. Lucie

    Dobrý den, dnes mi přišla nová SIM karta. A dnes při aktivaci jsem zjistila, že je odstávka systému. Ráda bych se zeptala, zda půjde tuto novou SIM kartu aktivovat nějak jinak, nebo musím počkat až do 11. září, kdy bude systém online.
    Za předchozí příspěvek se omlouvám. Špatně jsem zadala údaje.

    • Milan

      Dobrý den, Lucie, předám váš e-mailový kontakt našemu Zákaznickému centru, aby s vámi vše probrali. Moc díky za trpělivost.

  7. Konvalina František

    Dne 30.8. mohu poprvé vložit novou SIM do telefonu po změně operátora. Bude to možné a funkční?

    • Milan

      Dobrý den, Františku, ano tato funkce bude 30.8. ještě zcela funkční.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *