Konkrétně ve dnech 14. – 20. května čeká poskytovatele naší sítě jarní servis systémů a s ním spojená odstávka některých funkcí. Volat, smskovat a surfovat budete bez výpadku, jen některé vychytávky musíme na pár dní uložit ke spánku.
Pevně věříme, že se vás odstávka zásadně nedotkne a možná si jí ani nevšimnete. Děkujeme, že servisnímu týmu poskytovatele naší sítě držíte palce, aby přepnutí na novou datovou platformu zvládl bez komplikací.
DÁREK: Za vaši trpělivost vám po přechodu na novou platformu obnovíme plný datový balíček. Znamená to tedy, že se bude tvářit, že jste vůbec nic ze svých dat nevyčerpali a začínáte od začátku.
Přesunutí na novou datovou platformu přinese vteřinový výpadek datového připojení
Ve dnech 15. – 16.5. dojde k přepnutí na novou datovou platformu. V těchto chvílích může docházet k několika vteřinovým výpadkům datového připojení. Připojení by se mělo po přepnutí navázat bezprostředně. Pokud k tomu nedojde, doporučujeme restartovat váš telefon.
vychytávky, které budou během servisu mimo provoz
Samoobsluha pouze do 14.5. do 08:00
Máte v plánu nastavit si na příští měsíc jiný tarif, zapnout neomezené volání v síti nebo aktivovat roaming? Tyto funkce budou v termínu od 14. – 20. 5. mimo provoz.
Informace o čerpání balíčků
Během jarního servisu nebudeme mít k dispozici informace, kolik minut, SMS nebo dat jste již ze svých balíčků vyčerpali.
Výměna SIM karet
Víte už nyní, že dostanete nový telefon a budete do něj potřebovat jiný typ SIM karty? Napište nám, prosím, co nejdříve na podpora@gomobil.cz. Během jarního servisu nebude výměna možná.
Limity
O dosažení vámi nastaveného limitu vás budeme informovat SMSkou. Nedojde ale k zablokování služeb. Hlídejte si, prosím, pro jistotu svou aktuální útratu.
Datové balíčky na cesty po EU
Máte aktivní datový balíček na cesty po EU a bude vám končit ve shodný termín s jarním servisem? Váš balíček ukončíme již k 14. květnu, aby váš internet v zahraničí nebyl zcela blokován. Během servisu také nebude možné si balíček aktivovat.